lisa surihani ben amir


Walaupun berbeza jantina tapi rupa mereka bila lihat sekali imbas mempunyai sedikit persamaan. Perkara itu juga diakui oleh netizen sehingga ada yang mengharapkan Ben dan Lisa dapat bergandingan antara.


Ben Amir Memang Adik Saya La Lisa Surihani Kejutkan Netizen Iluminasi

Korang kenal tak Ben Amir tu siapa.

. Jam yang dipakai Tokti harganya beratus ribu. Kecoh betul netizen kan pasal Ben Amir dan Lisa Surihani baru-baru ini. Lebih drama lagi apabila ada segelintir benar-benar mempercayai hubungan mereka adik beradik walaupun Lisa hanya berseloroh mengakui Ben adalah adiknya.

11-8-2022 0209 PM Diterbitkan. Hey semuaBen Amir tu. Lisa Surihani Approve Rambut Baru Ben Amir Disamakan Dengan Lee Dong Wook Sunny.

Nama Ben Amir naik sebab drama. Lisa surihani dan ben amir. Lisa menerusi kemas kini terbarunya mengejutkan banyak pihak selepas mengaku Ben Amir merupakan adiknya.

INI JAWAPAN LISA SURIHANI BILA BEN AMIR DIKATA IRAS WAJAHNYA Semua mengetahui mengenai pelakon Ben Amir yang sering dikatakan mempunyai wajah seiras seperti pelakon dan pengacara Lisa Surihani. Pelakon Ben Amir dan Lisa Surihani boleh diibaratkan sebagai pasangan adik-beradik kerana memiliki wajah seiras. Lisa surihani binti mohamed or better known as lisa surihani was born on 23 march 1986 and raised in kuala lumpur to a family of buginese and chinese heritage.

Aku Ada Kau Ada 24 Mei 2012 Cinema Online Movie Releases Cinema. Pelakon dan pengacara Lisa Surihani telah membuat pengakuan di akaun sosial Twitternya pada malam Khamis mengenai hubungannya dengan aktor drama Sweet Dreams Ben Amir. Ben Amir adalah watak utama sebagai Qash Adam dalam drama Sweet Dreams yang tengah viral sekarang ni dengan Mira Filzah.

Gosip 2019-08-16T0536410800 Ben Amir Memang Adik Saya La - Lisa Surihani Kejutkan Netizen. Ben amir dan lisa surihani adik beradik rupanya. Terdahulu pernah tular netizen samakan wajah pelakon jelita Lisa Surihani dengan Ben Amir.

Ben Amir dan Lisa Surihani adik ber. Here is last information associated with person - lisa surihani on 2022-04-13 it consists of 13 articles share share share share Follow heapevents on twitter. Sekian lama menyimpan rambut panjang pelakon kacak Ben Amir akhirnya memotong rambut selepas menjalani pembedahan mata.

Dalam pada itu hasil pemerhatian Iluminasi mendapati rata-rata seakan terpedaya dengan gurauan Lisa. Alyah minta netizen belajar Al-Quran agar peka dengan perassan orang lain. Korang boleh tengok Episode 1 sampailah Episode 4 di Youtube.


Ben Amir Terima Panggilan Kejutan Daripada Lisa Surihani Youtube


Hey Gais Ben Amir Tu Memang Adik Saya La Tak Tahu Ke Wajah Seiras Ben Amir Ini Jawapan Lisa Gempak


Adik Beradik Terpisah Akhirnya Ben Amir Dan Lisa Surihani Bersatu Hot Fm


Tag Lisa Surihani Berita Kopak Cc


Ben Amir Memang Adik Saya La Lisa Surihani Kejutkan Netizen Iluminasi


Ben Amir Tu Memang My Brother Lah Lisa Surihani Oh Media


Lisa Surihani Tu Adalah Kakak Kepada Ben Amir Terkejut Juga Dengar Berita Ni Youtube


Siapa Yang Buat Ni Baik Mengaku Ben Amir Sinar Viral Press


Ben Amir Tu Memang Adik Saya Tak Tahu Ke


Ben Amir Akhirnya Jumpa Kembar Foto Dengan Lisa Surihani Raih 2 Ribu Komen


Ben Amir Akhirnya Jumpa Kembar Foto Dengan Lisa Surihani Raih 2 Ribu Komen


Ingat Aku Sorang Perasan Muka Sama Lisa Buat Pengakuan Ben Amir Beri Respon Kisah Dunia


Kenal Atau Tidak Ini 5 Fakta Yang Mungkin Anda Tidak Tahu Tentang Ben Amir Soya Lemon


Ingat Aku Sorang Perasan Muka Sama Lisa Buat Pengakuan Ben Amir Beri Respon Kisah Dunia


Ingat Aku Sorang Perasan Muka Sama Lisa Buat Pengakuan Ben Amir Beri Respon Kisah Dunia


Ben Amir Tu Memang Adik Saya Tak Tahu Ke


Adik Beradik Terpisah Akhirnya Ben Amir Dan Lisa Surihani Bersatu Hot Fm


Setelah Semua Orang Cakap Dia Seperti Saya Terimalah Hakikat Bahawa Dia Ialah Adik Saya Lisa Surihani Komen Dikata Wajah Serupa Ben Amir Media Hiburan


Ben Amir Lisa Surihani Gingerqwe

Related : lisa surihani ben amir.